Kliknij, by zgłosić zlecenie naprawy sprzętu

Jak zlecić naprawę ?

Przedstawiamy pełny opis w którym objaśnimy w jaki sposób złożyć nowe zlecenie naprawy w naszym internetowym systemie VF!

1. W pierwszej kolejności należy skorzystać z naszej strony www.konsole.rzeszow.pl oraz z zamieszczonego na niej formularza zleceń:
http://konsole.rzeszow.pl/zlecenie-naprawy 

2. W formularzu wypełniamy pola :
Imię i nazwisko,
Adres, Miasto,
Kod pocztowy,
Adres e-mail,
Nr telefonu,
Sprzęt,
Sprzęt INNY,
Numer seryjny,
Opis usterki,
Okoliczności w jakich doszło do uszkodzenia,
Sposób przekazania, (UWAGA - po wybraniu opcji "Chcę, aby kurier odebrał sprzęt" na adres z formularza zamawiamy naszego kuriera i doliczamy 15 zł do kosztów naprawy)
Preferowana forma płatności po wykonaniu zlecenia,
Data odbioru przez kuriera(jeśli wybrano tą opcję). 

UWAGA!

Prosimy o wierne wypełniene formularza, gdyż ułatwia nam to kontakt oraz późniejszą realizację naprawy lub usługi.
Dotyczy to w szczególności pola : Numer seryjny, opis usterki oraz okoliczności w jakich doszło do uszkodzenia.

3. Klikamy "Wyślij formularz"

4. Kolejny krok to wydruk potwierdzenia jakie zostało wysłane na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia (UWAGA: Osoby, które dostarczają sprzęt drogą inną niż wysyłkowa np: dostarczają osobiście, nie muszą drukować formularza z maila - przy dostarczeniu sprzętu zostanie on odpowiednio oznakowany).

Potwierdzenie należy włożyć do paczki z przesyłanym przedmiotem / dostarczyć osobiście do siedziby firmy.

W przypadku, gdy wybrano opcje "Chcę, aby kurier odebrał sprzęt" na adres mailowy zostanie wysłany także list przewozowy oraz protokół przekazania sprzętu kurierowi. List przewozowy należy wydrukować i nakleić na paczkę natomiast protokół przekazania sprzętu drukujemy 2 x i w momencie przekazywania paczki dać kurierowi do podpisania (jest to potwierdzenie, że paczka została wysłana).

5. Po dostarczeniu do nas sprzętu jesteście na bieżąco informowani mejlowo o wszelkich zmianach dotyczących stanu realizacji naprawy / usługi.

6. Wyceniamy koszt naprawy i telefonicznie o nim informujemy (chyba że już to zostało ustalone). W przypadku odmowy, sprzęt oczekuje na odebranie lub zostanie odesłany. W przypadku akceptacji usługa jest REALIZOWANA.

7. Po wykonaniu zlecenia (po otrzymaniu od nas mejla z informacją że zlecenie zmieniło status na WYKONANE) w zależności od formy płatności wybranej w formularzu Państwa sprzęt:
- oczekuje w serwisie na odbiór osobisty (przy płatności gotówką),
- zostaje odesłany na wskazany adres (przy wpłacie na konto),

- zostaje odesłany za pobraniem na wskazany adres (przy przesyłce kurerskiej pobraniowej).