Kliknij, by zgłosić zlecenie naprawy sprzętu

Regulamin

1. Powierzając sprzęt do naprawy, Zgłaszający oświadcza:
- iż jest właścicielem pozostawianego sprzętu lub działa w jego imieniu.
- że pozostawiony sprzęt jest wolny od wad prawnych.

§2. Na wszystkie wykonane naprawy udzielana jest gwarancja według poniższej specyfikacji, chyba że ustalono inaczej z klientem:
- wymiana układów BGA na nowe – 12 mc-y gwarancji
- reballing BGA, naprawa układu zasilania etc – 3 mc-e gwarancji
- sprzęt po zalaniu cieczą oraz uszkodzony mechanicznie – gwarancja rozruchowa 7dni.

§3. Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W wyjątkowych sytuacjach (np. konieczność sprowadzenia podzespołów) po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem termin naprawy może zostać wydłużony.

§4. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu posiada hasła, które uniemożliwią jego naprawę, a Zgłaszający nie poinformuje o tym fakcie w momencie oddania sprzętu, dniem rozpoczęcia naprawy będzie dzień dostarczenia niezbędnych haseł.

§5. Serwis nie odpowiada za dane na dyskach twardych oraz innych nośnikach danych będących własnością klienta. W związku z tym prosimy o sporządzenie kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD

§6. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za płyty CD/DVD/Blu-Ray pozostawione w sprzęcie na czas naprawy.

§7. W przypadku napraw elektroniki bezpośrednio ingerujących w ich architekturę, serwis nie bierze odpowiedzialności za ich ewentualne nieodwracalne uszkodzenie.

§8. Uszkodzone podzespoły / komponenty które zostały wymienione w procesie naprawy, przechodzą na własność firmy i zostaną poddane utylizacji zgodnie z normami i wymogami ochrony środowiska i recyclingu dot. podzespołów elektronicznych.

§9. Przedmiot naprawy powinien zostać odebrany maksymalnie w ciągu 30 dni od poinformowania że sprzęt został naprawiony i jest do odbioru. Po tym czasie przechodzi na własność serwisu i zostanie poddany utylizacji (zgodnie z art. 180 oraz 181 KC).

§10. Rezygnacja z odpłatnej naprawy po wycenie, jak i niesłuszne zgłoszenie płatne/gwarancyjne oznacza koszt diagnozy sprzętu zgodnie z aktualnym cennikiem firmy.

§11. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą podczas wysyłki - (do i od). Odsyłamy sprzęt zawsze w tym samym opakowaniu także proszę zwrócić szczególną uwagę na ten element. Wszelkie roszczenia powinny być kierowane do Poczty Polskiej / Firmy kurierskiej) jeżeli dojdzie do uszkodzenia mechanicznego.

§12. Zawsze sprawdzaj zawartość paczki w obecności kuriera / pracownika Poczty Polskiej celem wykluczenia uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli do takowego dojdzie, prosze spisać protokół szkody.

§13. Naprawy do 300 zł netto wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty, jak również zmiany kwalifikacji naprawy (np. z gwarancyjnej na naprawę pogwarancyjną odpłatną).

 

Zwroty i reklamację:

Klient w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego produktu, ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Możliwość zwrotu dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością, a sam produkt nie będzie uszkodzony, oraz nie będzie nosiły jakichkolwiek śladów używania.

Jeśli przedmiot dotrze do Ciebie uszkodzony lub niezgodny z opisem niezwłocznie poinformuj mnie o tym, zapewne poproszę o zwrot.

W przypadku przesyłek kurierskich proszę o sprawdzenie zawartości i stanu zakupionego przedmiotu w obecności kuriera, w przypadku jakichkolwiek niezgodności proszę o spisanie protokołu z kurierem - jakiekolwiek reklamacje z powodu braków w przesyłce lub uszkodzeń jej zawartości bez w/w protokołu nie będą uznawane.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Proszę także nie odsyłać przesyłek za pobraniem – przesyłki takie nie zostaną odebrane.


Zwroty i reklamacje proszę przesyłać na adres:

Virtual Future Service

ul. Zamkowa 7/4

35-032 Rzeszów