Kliknij, by zgłosić zlecenie naprawy sprzętu


Jak zlecić naprawę ?

Przedstawiamy krótki opis który objaśni w jaki sposób zlecić nam naprawę uszkodzonego sprzętu

Całość jest banalnie prosta i składa się z 3 kroków:

1. Wypełnienie formularza: TUTAJ

W pierwszej kolejności należy wypełnić formularz naprawy znajdujący się na naszej stronie internetowej: http://www.konsole.rzeszow.pl/zlecenie-naprawy
Prosimy o jego wierne wypełnienie - ułatwi to proces naprawy oraz kontaktu. Po jego poprawnym wysłaniu otrzymają państwo jego kopie na maila.

2. Dostarczenie sprzętu lub Oczekiwanie na naszego kuriera:

Po wypełnieniu formularza czas na dostarczenie sprzętu :)
Oferujemy serwis door-to-door czyli kurier odbiera od państwa uszkodzony sprzęt a po wykonaniu zlecenia dostarcza naprawione urządzenie z powrotem.
Preferujemy jednak osobiste dostarczenie do nas sprzętu (jeśli jest to możliwe ;) ) - mamy możliwość porozmawiać z Państwem, dopytanie o okoliczności wystąpienia usterki oraz szczegółowe wytłumaczenie na czym będzie polegała naprawa. Na maila natomiast otrzymują Państwo potwierdzenie pozostawienia sprzętu a później informacje dotyczące zmian status naprawy.

Adres do wysyłki sprzętu to:
Serwis Laptopów i Konsol Kamil Wszoła 
ul. Zamkowa 7 / 4
35-032 Rzeszów


Po otrzymaniu sprzętu wyceniamy koszt naprawy i telefonicznie o nim informujemy (chyba że już to zostało ustalone). W przypadku odmowy, sprzęt oczekuje na odebranie lub zostanie odesłany. W przypadku akceptacji usługa jest REALIZOWANA. Diagnoza sprzętu jest DARMOWA - nie zarabiamy na diagnozie tylko na naprawie :) Robimy tak bo ok 95% klientów decyduje się na naprawę :)

3. Odebranie naprawionego sprzętu :)

Po wykonaniu zlecenia (po otrzymaniu od nas mejla z informacją że zlecenie zmieniło status na WYKONANE) Państwa sprzęt:
- oczekuje w serwisie na odbiór osobisty (przy płatności gotówką),
- zostaje odesłany na wskazany adres (po wpłacie pieniążków na konto),
- zostaje odesłany za pobraniem na wskazany adres (przy przesyłce kurierskiej pobraniowej).